2013

1.Beskriv 2013 med 3 ord: Jobbigt, händelserikt, lärorikt
2.3 bra saker med år 2013: Det finns inte så mycket bra att säga, haha. Förutom att jag växt lite som person tror jag.
3.3 sämre saker med 2013: Det blev en chock i slutet av februari, blev ordentligt sårad & flyttade på en vecka, jag åkte på en arbetsskada som jag fortfarande har problem med, jag fick diagnosen endometrios både på gott & ont.
4.Vilken låt kommer att få dig att tänka på 2013 - Somebody I used to know, Who am I to say, Listen to your heart mm
5.Något du gjort som du kommer att komma ihåg nästa år? Jag tog steget & flyttade till Sthlm.
6.Något du skulle ha gjort ogjort? Ta det lite lugnare med alkoholen när jag dricker kanske, att tro på att en morgondag finns.
7.Om du fått säga något till dig själv i början av 2013, vad hade du sagt? Var inte så negativ & sluta tänka så mycket på vad andra tycker & tänker, gör det som känns bäst för dig själv.
8.Bästa saken jag fått/köpt år 2013 - Jag fick en ny mobil av Henke i present som förövrigt suger men jag blev iaf jätteglad & att jag köpte en eltandborste.
9.Vad ska du tänka lite extra på år 2014? Jag ska tänka mer på mig själv, vara lite mer ego. Jag ska ta det lugnt med hälsan & tänka extra mycket på min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0