svacka

just nu känns det som jag är inne i en svacka.
men antar att det är medicinerna som gör att jag mår sämre just nu.
jag började på högre dos, pga den förra inte hjälpte ett skit.
så jag ska trappa upp till den högsta dosen på torsdag.
jag vet att i början mår man alltid sämre, minst 2 veckor så jag försöker stå ut!
men sen har de senaste månaderna bara varit piss!
jag har tagit det så hårt allting.
det har blivit för mycket för mig.
så nu hoppas jag det vänder snart ...
just nu hatar jag bara allt.
jag försöker skratta & vara glad men jag är som i en bubbla.
jag orkar inte lyssna på andra, jag orkar knappt ta mig upp ur sägnen, jag orkar knappt ta mig ut & göra saker.
allt tar på krafterna så jag blir alldeles matt.
när ska det bli bra?
när ska jag bli lycklig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0