It's a heartache ..

Hej!
Nu har det gått lite mer än 2 månader.
Det känns fortfarande sjukt.
Hur fan kunde det hända?
Jag försöker, jag gör det.
Men det går inte.
Jag vill bara spola tillbaka tiden, tiden som var & göra om vissa saker.
Men självklart går det inte, jag vet det.
Kanske jag är dum & naiv, men då får jag väl vara det.
Det är så svårt..
Jag fattar fortfarande inte.
Jag vill inte.
Det värsta är att jag vet inte ens vad du tycker & tänker?
För du säger ingenting till mig.
Det är som vi är främlingar.
Vi pratar ju knappt.
Vi som pratade varje dag ..
Nyss druckit lite kaffe & ska följa med farmor på en promenix.
Nu har jag testat nya medicinen Visanne några dagar, jag vet inte.
Svettas & mensvärk är inte direkt det jag var ute efter.
Men det är ju så med alla mediciner.
Jag tänkte prova ett tag till.
Ger det inte sig så slutar jag.
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0