Jobbig dag

Hallå.
Idag är ingen rolig dag, allt känns bara så tungt..
Jag har min IBS med allt vad det tillhör t ex trötthet, depression, diskbråck & sen även endometrios (förmodligen).
Det känns förjävligt även om det bara är att acceptera & göra det bästa av situationen, det finns det som har det värre.
Jag vet.
Men jag vill inte acceptera att få allt jävla skit, varför just jag?
Jag vet att det inte är något farligt eller så men det är ju kroniska sjukdomar iaf IBSen & Endometriosen.
Det är alltså så jag kommer få leva, resten av mitt liv.
Ständigt ont, ständigt trött & aldrig kan det få vara bra liksom.
Vissa dagar & perioder vill jag inte ens kliva upp ur sängen, känns inte som att det finns någon mening med det & sen att jag är så jävla trött så jag somnar om när jag tänkt kliva upp.
& sen det här med att vissa människor aldrig förstår eller vill förstå att det är så, att jag har faktiskt jävligt ont när jag får ont.
Sen att jag känner mig ensam & saknar vänner, försöker men det känns som det är meningen att jag ska leva såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0