Hur ska det bli?

Idag äre soligt & fint, jag har hjälpt farmor ute i trädgården med o dra upp j*vla maskrosor :P
Det är faktiskt kul, lite som terapi men får ju ont så nu äre vila som gäller.
Jag är fortfarande inte bra så ja..
Idag är jag väldigt fundersam över saker & ting.
Hur ska det bli, äre bara jag som måste göra saker för att det ska fortsätta funka.
Kommer jag vilja flytta?
Just nu känner jag att nej jag vill inte flytta tillbaka.
Jag trivs bra här.
& sen även om jag skulle vilja flytta så känns det mest som jag ska göra allt & bara flytta hit & dit.
& du få fortsätta på din trygga plats som vanligt.
Jag vet inte men det känns inte så bra..
Varför inte prova nåt nytt istället?
Bara testa, det betyder inte att man behöver bo kvar..
Jag tycker det är din tur nu annars vet jag inte hur det kommer bli helt ärligt.
Jag har iaf provat.
Visst behöver man inte bestämma allt nu men jag vill ha lite planer ändå.
Nä men nu ska jag dricka en kopp kaffe & ta en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0