3 år <3

Hej!
Idag har varit en jättefin dag, värmen och solen fortsätter :)
Idag fyller jag & älskling 3 år, shit vad tiden går fort?! :)
Jag älskar honom massor & det är synd att vi inte kan ses nu på vår årsdag :(
Men vi firade ju lite när han var här på besök iaf :)
Jag har varit hemma från jobbet 2 dagar nu, ska vara hemma imorgon också och vila upp magen & mitt högra ben.
Jag har känt att det gör mest ont vid höften, bak i ryggen, men sen gör det ont i hela benet :/
Vettefan vad jag gjort, suck!
Men jag kände att det är lika bra o va hemma o vila, så jag blir bra någon gång.
Jobbar jag o lyfter o grejar så blir det inte bättre ju :(
Aja, tråkigt o va hemma menmen måste tänka på min hälsa också.
Annars orkar jag inte.
Idag gick jag uipp vid elva, käka, sen ut i solen & hjälpte till lite i trädgården & klippte lavendelblommor.
Det var kul men får ju så ont så orkade inte så mycket.
Lite senare kom kusinen, neo & bobby hit pga bobby har flyttat och jag ska ta över det rummet så de städade & packade ner hennes grejor.
Imorgon tänkte jag flytta in där :)
Vi käkade gott, grillat & sen supersmarrig efterrätt o kaffe såklart :)
Jag fick ont efter maten men nu är det lite bättre med magen.
Jag hoppas allting blir bättre snart iaf..
Det här tar på mina krafter :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0