Sjukling

Nyss käka lite god kyckling & ris med farmor & bobben :)
Nu har jag en break till halv 6.
Sen sista passet vid 9, sen funderar jag på att kika på nån bra film eller så :)
Jag är fortfarande sjukling, jävla förkylningshelvete! :(
Jag blir så jävla uttråkad, det kliar i fingrarna!
Jag vill ut & träffa nån vän, bara göra nåt kul NU!!!!
& så saknar jag älsklingen såklart!
Aja, blir inge jobb imorgon dom hade fått massa ombokningar så dom skulle höra av sig i veckan när jag ska jobba igen ...
Imorgon tänkte jag åka in till centrum & hämta ut lite paket iaf, komma ut lite :)
Nu en kopp kaffe & cigg!
Förresten farmor berätta att en kärring sagt att hon inte tycker man bara ska jobba helger, vissa gör ju det pga dom kanske har skola eller inte kan på veckor.
Dum i huvvet, blir irriterad på såna gnällkärringar uscha!!
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0