Sick & work

Idag jobbar jag med farmor!
Jag är fortfarande sjuk & mår dåligt så är lite jobbigt jaja går ju bra iaf.
Just nu har jag en break, ska jobba igen vid 4.
Sen kommer syrran & kusin hit så vi ska käka flämtande utter hehe :P
Kyckling & ris :)
Igårkväll mådde jag skitdåligt, täppt, feber & mådde illa uscha :(
Tror jag har lite feber kvar men känns som de börjar bli lite bättre, jag hoppas det iaf ..
Det suger att vara sjuk, man ligger bara hemma orkar inte göra nåt...
Hatar det!
Aja, har ju min älskling som jag chattar med hela tiden så lite roligt har man ju iaf :)
Vi ska inte träffas förrän om typ en månad, då hinner man längta mer & så ♥ :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0