Fasta

Hej bloggis!
Här sitter jag med en kopp rött blåbärsthé & en skål med äppelskivor med kanel på :)
Jag & farmor fastar idag, det ska tydligen vara väldigt bra om man inte är gravid eller underviktig eller sjuk vill säga då ska man ju absolut inte göra det.
Man får äta en portion med lite mat om dagen iaf, visst ska man väl säkert inte äta frukt eller så men jag hade gör det ändå :P
Så idag startade jag dagen med massor av the, inte kaffe som jag vanligtvis brukar göra :P
Nån timme senare käka jag en portion med gröt, nötter, ett ägg & 2 koppar kaffe (kunde inte låta bli :P)
Sen ett grönt äpple till.
& sen har jag fortsatt dricka vatten & the, en kopp med buljong.
Jag känner mig lite yr men tror det här är bra för mig, min mage som slipper belastas av massa skit :)
Lite utrensning!
Får se om jag ska fasta imorgon också, man kunde tydligen fasta 2 dagar sen 5 dagar äta som vanligt.
& så hoppas jag på att kunna börja träna igen snart, blir gym & massa promenader!
Annars då?
Jag börjar bli frisk, mår mycket bättre & kvällen jobbar jag med farmor som igår :)
Nä nu ska jag fortsätta kolla runt, tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0