..................................

Nu tänker jag försöka gå vidare, jag orkar inte längre.
Du är inte värd det.
Men hur fan går man vidare efter ett långt förhållande, hur fan gör man?!
Du säger att du älskar mig, men vafan gör du såhär för då?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah arg jag blir!
Jag vill inte vara den som sitter med ett krossat hjärta.
Jag vill inte sakna dig.
Ikväll sa du att du tyckte det här var bra på ett sätt o jag känner samma sak.
Men ändå hoppas jag att du säger att du vill ha mig tillbaka?
Hur fan tänker man.
Kärlek finns inte mer för mig.
Jag har gjort allt, försökt allt för att jag älskar dig.
Ena stunden känns allt helt okej jag vill inte tillbaka men andra stunden sitter jag helt förkrossad o saknar dig så det gör ont.
Jag litade på att det här inte skulle hända oss, vi var inte dom som gjorde slut.
Men jag hade fel såklart.
Jag vet att jag förtjänar bättre men jag vill inte.
Det känns som jag hellre går tillbaka till det dåliga.
Blir nog en jobbig lång natt känner jag, jag orkar inte vara stark.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0