Förbannade jävla röksug! :@

FÖRBANNADE JÄVLA RÖKSUG, FÖRSVINN & BRINN I HELVETET :@
Usch vilken jävla dag, jag ångrar att jag slutat röka.
Fast NEJ det gör jag ju såklart inte men är bra sugen på att gå ut o röka just nu eller är jag verkligen det?!
Sitta och dra i mig skit, stinka skit & sen var det ju inte så jävla kul att sitta där ute o ta en cigg fast ändå har man sug efter en jävla cancerpinne?! :S
Helt jävla sjukt hur beroende man kan bli, men det är ju vanan & hjärnan som styr det hela.
Snart är iaf dag 2 över, jag fixar det här det vet jag bara att det är äckligt jobbigt alltså.
Men jag vill inte vara beroende av nåt sånt, det är inte ens gott & så fan va det kostar pengar!! :O
Det har jag definitivt inte råd med nu när jag är sjukskriven så då valde jag att sluta.
Livet är hårt men man måste ju kämpa :P
Sitter just nu med nikotintuggummi som jag tyvärr får ont i magen av men behöver det de första dagarna iaf, det blir lättare då faktiskt.
Sen väntar jag på att kaffet ska svalna.
Jag hoppas jag blir frisk snart från den här influensan & förbannade j*vla hostan, så j*vla jobbigt kan knappt sova om nätterna..
Sen blir det ju ingen operation för mig om jag inte är frisk tydligen :(
Ja det var därför jag sluta röka också, har märkt att jag är sjuk hela j*vla tiden sen jag börja röka igen.
Det ger ju sämre immunförsvar.
Gud vad deppig jag känner mig, hoppas min nya medicin börjar verka men kan ju som sagt ta upp till en månad innan jag känner av nån effekt.
Fick panik då jag varit utan en vecka, försökte få tag på nån som kunde skriva ut men nej.
Men tillslut!
Jag fick komma akut, prata av mig lite & så skrev hon ut ny medicin åt mig :)
Jag hoppas att det blir bättre med min ångest & tvångstankarna, iaf lite för det är riktigt jobbigt.
Men jag vet att jag är en stark person & jag fixar det mesta, har tagit mig igenom helvete & skit men jag står ändå här idag.
Guldstjärna till mig!
Hoppet är ju det sista som överger en människa, det har inte övergett mig än iaf.
Jag fick förresten en jättefin överraskning i onsdags tror jag det var av mitt fina hjärta! :D
Rosa rosor & choklad & ett jättegulligt kort han skrivit.
Det gjorde hela min dag, jag älskar sånt!
& jag älskar min prins så otroligt mycket, tänk vad vi gått igenom alla dessa år :)
Det kallar jag äkta kärlek!
Min bästa vän & mitt allt, vet inte vad jag skulle gjort utan honom helt ärligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0