Ett liv utan smärta är det för mycket begärt?

Inte någon bra dag idag heller.
Det började igår med lite ont i magen som vanligt inget jag tänkte mer på just då ..
Förrän på kvällen när jag skulle ner & fika med farmor så bara högg det till på vänster sida, flera gånger & jag kunde inte ens resa mig upp från stolen för att jag har så ont !
Jag vågade nästan inte andas för då kan det bli värre, när jag drar ett djupt andetag...
Aja tillslut tog jag mig upp, men jag går lite böjd pga smärtan.
Borsta tänder o så, även fast det var jobbigt som fan ville ju bara lägga mig..
Aja, när jag vakna upp imorsse kund ejag knappt resa mig upp pga smärtan, den är fortfarande kvar fast värre..
skulle jag ringa vårdcentralen pga läkarintyg & så pga smärtan jag fått nu.
Fick tid kl.10 men det var ju helt j*vla meningslöst att åka dit, tänker anmäla den läkaren :@
Arg & ledsen gick jag därifrån med förnyelse av intyg på bara en vecka, när jag behöver till minst augusti men han vägra jävla idiot!
Åkte hem, sen fick jag skjuts in till akuten för har så ont.
De undersökte mig ordentligt, men hittade som vanligt ingenting...
Suck!
Aja funderar på om jag måste åka in igen för jag har mer ont nu.
Fattar inte ens hur jag klara gå till o från bussen med denna smärta?! :S
Men jag vet inte om jag orkar åka in igen, vet ju inte ens om dom kommer göra nåt speciellt liksom så är tveksam men ska jag gå med denna smärta då?
Usch, vet inte alls :(
Just nu vill jag bara ta en cigg, är så jävla sugen!
Jag var påväg att köpa men gjorde inte det.
Det känns bara som allt går emot mig & blir jag frisk från något kommer det något annat i vägen.
Jag fattar inte  hur jag orkar leva ibland helt ärligt.
Att vara sjuk & ha ont jämt ger inte direkt någon livsglädje.
Det känns som jag börjar tappa hoppet om detta, aldrig kan det få vara helt bra.
Visst ska man inte vara negativ och klsga och det finns de som har de sämre men ibland måste man och det här är en period för mig nu.
Jag vill bara må bra & slippa ett liv utan smärta, är det för mycket begärt? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0