Träff med mammsen!

Idag känns det lite bättre med allt (förutom mensvärken men skitsamma).
Jag vaknade kvart över 11, wtf?!
Tidigt för att vara mig :P
Käka frukost, sminka mig & tog på mig lite finkläder &  mina nya skor för att åka in till stan & möta upp mamma :)
Vi tog 2 cider & satt & snacka, mysigt :)
Tänk att så lite som fina kläder & lite smink kan göra för ens humör?
För mig gör det mycket iaf.
Jag är inte lika arg & ledsen längre, det känns rätt bra detta ändå.
& om det är menat att det ska vara vi 2 så kommer tiden visa det.
Jag älskar ju dig & känner att du är värd att vänta på.
Just nu funkar det liksom inte av en del anledningar, tråkigt men sant!
Det var inte rätt tillfälle att bli tillsammans igen..
Men du är en viktig person i mitt liv, mitt längsta förhållande, du känner mig utan & in och jag vill inte förlora dig helt & bryta kontakten bara sådär.
Jag har iaf kollat på utbildningen jag vill gå, men det blir inte förrän till hösten jag kan söka & så tänkte jag eventuellt göra högskoleprovet igen.
Fuck that shit!
Jag känner att jag så gärna vill ha eget nu, även om det bara är en studentlägenhet.
Det var ju några år sen iaf.
Jag saknar att bo själv, kunna styra & ställa hur jag vill.
Jag vill kunna ha det hur jag vill & att det ska kunna vara lite stökigt ibland utan att någon klagar.
Nu ska jag tvätta bort sminket, ta en kopp the & sen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0