Hur fan tänkte du?

Idag vakna jag sent (som vanligt), måste ha nån brist på nåt?
Jag kan sova ett helt dygn om jag inte går upp, helt sjukt ju.
Men ändå så är jag van, nu tar jag ju mediciner som gör mig trött också..
Aja, har bättra på brännan idag hehe det var nice!
Jag älskar sol & värme, det bästa jag vet!
Det är skönt för ryggen & mot mensvärken som börjar komma nu.
Fuck that shit! :(
Imorgon ska jag åka till vällingby och göra en datatomografi så får vi se om de ser nåt där.
De vore konstigt annars ju :S
Jag vill bara veta vad det är så jag kan få börja träna igne, saknar det.
Men blir promenader just nu sålänge iaf.
Annars så tänker jag mycket på dig, på allt du sagt till mig & jag som trott på det.
Du säger att det är sanrt och visst jag tror dig men ibland blir jag bara så jävla förbannad!!!
Så jävla ledsen.
Det gör så ont att vara uta den man älskar...
Jag vill inte gå vidare, jag kan itne göra det.
Jag hoppas ju än, men vet inte vad som kommer att hända ...
Om du skulle vilja ta mig tillbaka igen, skulle jag då säga ja?
Skulle jag kunna lita på att du inte lämnar mig igen?
Jag vet ärligt talat inte, jag vet ingenting just nu.
Jag är fortfarande lite chockad över att det hänt på så kort tid igen.
Jag trodde inte du skulle göra så.
Inte du av alla människor.
Vi har ju alltid löst det förut, du har alltid funnits där vad som än händer.
Men inte nu tydligen...
& sen att du sa att du insett att du inte kan leva utan mig, ja men varför händer då detta?
Du skickade blommor & choklad, ja men varför händer då detta?
Var det nåt du bara sa & gjrode bara för att?!
Vilket jävla svek egentligen.
Vem fan gör så, hur fan tänker man då undrar jag?!
Man gör väl såna saker för att man vill leva resten av livet med den personen eller?
Man ändrar inte sin åsikt bara på några veckor eller?
Nej man gör fan inte det, har bara lust att kasta nåt hårt i huvvet på dig.
När jag gav dig din chans så bara kastar du bort det?!!!!
Fyfan va arg jag blir när jag tänker på det.
Jävla idiot!!!!!!!
Nä dricka upp mitt kaffe, sen ta en promenad & lyssna på bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0