broken hearted girl

vet inte riktigt vad jag ska skriva men har varit nere på öland i lite mer än en vecka, kom hem i förrgår tror jag det var.
härlgia sommardagar med sol & värme, blev rätt så brun iaf! :)
var hos läkare idag, dom vet fortfarande inte riktigt vad det är förutom att det inte är diskbråck (som tur är).
men vill ju veta vad det är så jag kan göra något åt skiten!
fick iaf nya värktabletter utskrivna som funkar bättre ..
annars då?
jo livet rullar väl på men det känns så tomt & är så ledsen över detta.
att älska någon men inte kunna vara med den är väl en av de värsta sakerna som finns tror jag :(
känner mig krossad & vill inte gå vidare.
du är den enda för mig & kommer alltid vara det.
spelar ingen roll vad någon säger..
det var ju mitt fel också, om jag ändå kunde ta tillbaka vissa saker jag sa som jag inte riktigt menade.
men jag trodde inte det skulle bli såhär en gång till, men så blev det.
vi pratar ju lite iaf, men ja det är ju inte samma sak :(
aja, det blir väl bra någon dag inte just nu bara.
har iaf köpt nya bra skor, rosa & vita såklart hehe ;)
dom kostar egentligen 1000 spänn men fick dom för halva priset, asbra ju! :D
så har invigt dom & tagit ltie promenader och ska nog ut & gå snart igen, är så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0