Work

Hellu!
Här sitter jag & vilar bena, precis druckit upp min goda smoothie :)
Jag har jobbat idag, ska göra det imorgon också.
Det har gått bra, men har haft godissug typ hela dagen :(
Antagligen för att det är lördag nu & jag är så van vid att sitta & frossa massa godis & skit....
Fy! :(
Ja jag gick till & med förbi hemmakväll & handla ... men nu har suget minskat så tror inte ens jag tänker käka upp det.
Köpte bara lite men ändå, kommer ju bara ångra mig sen ..
Plus har lovat att inte käka massa skit på hela året okej om några månader kanske men inte såhär tidigt, har ju bara gått några dagar haha life sucks :P
Blir ingen träning idag, men ska träna imorgon.
Jag tänkte köra crossen 1 timme igen & sen gå 1 timme eller nåt :)
Love it!!¨'
Nä nu ska jag dricka lite thé & käka honungsmelon innan jag ska sova :) börjar 12 imorgon också så behöver inte stiga upp supertidigt, skönt!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0