Tvättdag

Goddagens!
Idag är det tvättdag, snart klar med att tvätta sen ska det bara torka.
Skönt att det inte var alltför mycket denna gången :P
Jag vakna vid 11 tror jag, låg kvar i sängen såå skönt & smärtan har släppt helt nu :)
Innan jag skulle sova fick jag ännu mer ont, usch går ej att beskriva smärtan..
Men det gjorde sjukt j*vla ont, som koliksmärtor :(
Får väl se hur länge det håller i sig, men det är skönt att vara smärtfri ett tag iaf haha ... :P
Gjorde en smoothie, dricker kaffe fortfarande :)
Om nå timmar kommer min älskling hem ♥ :D
Men han  blir inte hemma länge pga han ska åka & jobba ...
Aja, skönt att se han en stund iaf,saknat honom!! ♥
Förutom att tvätta idag ska jag nog inte göra så mycket, blir nog ingen träning idag heller.
Kanske ska färga håret iaf :)
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0