training

Godkväll1
Idag vakna jag alldeles försent, 2 tror jag den var ... menmen låg & myste en stund med min gosigos innan klev upp :)
Det blev 2 koppar kaffe & en smoothie, blandade i 1 banan, 2 dl naturell yoghurt, lite hallon, kanel & 1 halv dl havregryn, misa & det blir jättegott! Sen hr jag i hasselnötter efter också...
Aja, satt & chilla framfrö datorn ett tag sen käka vi lite, gick till gymmet.
Testade ett nytt träningsschema som bobben skicka till mig :)
Fy fan, trodde inte det skulle vara så jobbigt ... men hade ätit för lite innan också så bättre lycka nästa gång!
Hem & käka kesella med äpple & sen en promenad.
Nu har jag druckit protein, ska väl duscha snart...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0