Ledig idag

Hej
Igår råka jag visst fuska lite hehe, aja inte på ett bra tag nu :)
Idag vakna vi väl runt 11, låg & myste ett tag innan vi klev upp & sen käka frukost.
Blev irriterad när jag såg att kaffet typ var slut :( Jag måste ha kaffe på morgonm, det funkar inte annars!
Kommer aldrig sluta dricka kaffe, även fast jag är beroende så ja ... det är ju så gott!
Aja, blev en kopp iaf & sen mixa jag ihop en smoothie, gött!
Nu har jag bara chillat, sen har jag bokat in mig på spat jag fick i presentkort av älsklingen i julklapp :D
Imorgon ska jag dit, ska bli sååå skönt!!:)
Jag hoppas det är ett bra ställe då tänker jag åka dit fler gånger.
Nyss käkat lite keso, nötter & en apelsin sen en kopp the till.
Nyttigt ska det va.
Nu tänkte jag bege mig ut på en promenix & sen hämta ut lite paket!
Får inte glömma köpa kaffe heller!!!
Ikväll blire det träning igen, tror jag ska köra crossen :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0