Jobbig dag.

Hej!
Idag har jag jobbat 7 - 4, j*vligt jobbig dag pga min mage som ha rblivit helt fucked up..
Jag har haft kramp, uppsvullen & jag ville typ dö så ont det gjorde :(
Men jag bet ihop like always!
& efter ett tag blev det lite bättre iaf ..sen tog jag bussen & handlade lite nödvändigheter på stan.
Bland annat en ny medicin som jag ska prova för min mage & se om det blir bättre.. :)
Kom hem för ett tag sen, gjorde en smoothie & dricker nu mitt älskade kaffe!
Snart ska jag ta en varm dusch, prova mitt nya schampoo & balsam från aussie :D
Det luktar ju så sjukt gott!!!
Sen ikväll ska jag bara chilla med nån bra film & massa tända ljus, det behöver jag ikväll efter denna dagen :)
Orkar inte träna idag, får ta det imorgon istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0