Gym

Hej!
Idag vakna jag typ halv 12 men somnade om såklart (typiskt mig!) & vaknade igen halv 2..
Det blev att kliva upp & göra kaffe & koka bovetegröt, ville prova nåt nytt!
Gott blev det ju iaf :)
Sen chilla jag ett tag, sen blev det gymmet.
Körde styrka helkropp, det var rätt tufft med benböj & vikter men det gick iaf!! :)
Sen hem & käka äggröra & rostbiff, morot & till det aloeveradryck gott!
Nu dricker jag mitt älskade kaffe, ska väl bege mig ut snart ... en promenix till ica maxi, det tar väl sammanlagt dit & hem 1 timme så det är bra!
Jag behöver röra på mig för att må bra, älskar att ta promenader.
En vän till mig tipsade om aloevera från jag kommer inte ihåg vad det heter men det har tydligen hjälpt några hon känner mot strulig mage.
Så hon ska försöka fixa åt mig, så kan jag prova & hoppas på att det hjälper mig också :)
Tabletterna jag hämtade ut i fredags funkar faktiskt jättebra, min mage är mycket bättre :)
Skönt!!!!!!!!!
aja so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0