18 minus

Hej!
Tisdag idag då, ställde klockan på 10 men jag stängde nog av larmet i sömnen ..
Aja vaknade vid halv 12 tror ajg aif, låg kvar en studn & bara chilla sen upp & göra frukost.
Det blev 1,5 portion havregrynsgröt med kanel & hasselnötter i, 1 ägg & 3 koppar kaffe :)
Gött!!
Frukost är ju som sagt dagens viktigaste mål, det är viktigt att äta då.
& ja det är faktiskt min favorit, älskar frukost!
Jag funkar inte riktigt annars.
Aja sen så hade jag fått hem min nya tidning hälsa & fitness, mycket intressant att läsa!! :)
Sen chilla jag bara ett tag & så ut på en promenix 50 min i 18 minusgrader, drog på mig täckisar så frös inte faktiskt :)
Härligthärligt!
Nu har jag nyss käkat middag so mbestod av - tonfisk, 2 ägg & 2 morötter mumsigt.
Aja tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0