Surprise!

Aaah vila fötterna!!!
Jobbat hela dagen, sprungit runt o så nu har jag ont i fötterna så är skönt att bara sitta här haha :P
Måste fan duscha innan jag lägger mig ju men orkar inte :P
Aja!
Det har gått bra idag, fick skjuts av finaste hjärtat mitt :)
Men har ju min "roliga vecka" så är hungrig hela j*vla tiden, även fast jag nyss ätit så är jag hungrig direkt efter :P
Gotta love to be a girl sometimes nooot! :(
Aja, slipper den jobbiga mensvärken nu när pronaxen hjälper så bra iaf & det är huvudsaken :)
Tog bussen till stan & handla lite sen hem & då såg jag att det låg ett paket på sängen :D
Hihi, det var en fin kofta i jag fick av älsklingpälskling :)
Jag blev superglad, älskar överraskningar!
& så hade han köpt ett gulligt kort med en kattunge på "Till en gullig tjej!" också som han skrivit så fint i åh vad glad jag är nu :D!!♥
Efter att ha haft massa tuffa dagar så gör det här allt bra, älskar honom så!! <3
Nu ska jag ta en dusch & sen måste jag sussa!
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0