Its a new day

Hej!
Idag vakna jag typ 2 tror jag, ringde & avboka ett möte som blir på fredag istället.
Sen mixa jag ihop en smoothie & fixa kaffe.
Sen tvätta ansiktet, sminka mig lite & så & gick iväg o mötte mariah.
Det var fullt så vi gick till ett annat fik istället.
Köpte fika & sen satte vi oss ner o prata om allt mellan himmel & jord.
& skratta en del förstås :)
Ja sen skulle hon köpa nya hörlurar o så vi gick o köpte det sen skulle hon hem o plugga.
Vi ska hålla kontakten framöver bättre än vad vi har gjort nu.
Det kändes så skönt att komma ut & träffa en vän o bara prata av sig.
Det behöver jag väldigt mycket nu framöver, vänner är jätteviktigt.
& idag mår jag lite bättre faktiskt & har sovit ut så är jätteskönt :)
Förutom magen som känns helt trasig, jag har ont :(
Det känns som jag har lite att se framemot framöver, träffa gamla vänner & ta hand om mig själv bara.
Så det känns faktiskt som att det kommer bli bra för mig därnere.
Jag behöver komma iväg ett tag nu, sen får jag se om jag blir kvar eller hur jag gör.
Jag vill så gärna volontärarbeta utomlands, ska fixa så det blir så också!
Det är mitt mål bestämde vi idag.
Att inte sitta hemma & glo, känna mig ensam.
Jag ska ta mig ut varje dag, träffa vänner & göra sånt jag mår bra av.
Saker jag blir glad över & självklart det viktigaste av allt är att skratta mycket! :)
Ja juste jag shoppa lite idag också hehe.
Underkläder, naggellack & en almanacka :)
Aja, jag ska dricka lite kaffe nu & se om jag orkar titta igenom lite grejor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0