Fuck this shit

Efter någon sjuk vecka så är jag nu tillbaka till det nyttiga igen.
Är nästan helt bra efter inflammationen, imorgon är sista pencillindagen vilket är otroligt skönt!!
Men usch vad jag har svullat för mycket skit :(
Fan jag vill ju lyckas gå ner & få min drömkropp så sabbar jag det genom det där.. :(
Nä nu äre bara nya tag som gäller, inget fusk nu för då hamnar jag där igen.. !
Jag har ju PMS just nu också så suget efter godis blev stort men det är bättre nu, sitter & dricker mineralvatten & ätit ett äpple:)
Jag var på affärn men fick inte med mig nåt skit hem iaf!!
Även att det är fettisdagen idag också så det är väldigt bra gjort av mig, sockersjuk som jag är :P
& både igår & idag har jag varit ute på en långpromenix också, bra jobbat Malin!
Tänkte bege mig ut snart igen när mitt batteri är laddat faktiskt :)
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0