:(

Asså aaaaah det här är inte en bra dag för mig.
Halvsjuk, sitter hemma helt själv, uttråkad, vill bara ta ett glas vin just nu & en cigg
Jag har tom funderat på att köpa ett paket cigg & sen "börja om igen"
Men det är ju förfan inte värt det, det kommer bara bli ännu jobbigare.
Ingenting blir bättre av en cigg även fast det känns som att det skulle kännas bättre just nu..... :(
Jag är ledsen, har så mycket tankar just nu men nä nu ska jag ner på affärn & köpa gott & sen ska jag kolla på film....
Kul liv jag har, eller inte ...
Aja.
Hejhejaheja mig, jag fixar det här!
Jag har kommit så långt nu ju.
Det kommer kännas bättre jag vet men inte just nu, just nu vill jag bara slippa allt, slippa tänka.
 

Kommentarer
Postat av: eleonor

i sommar ska vi ha kul bobby :)

Svar: Ja bobby :D
Malin

2013-02-08 @ 16:57:57
URL: http://devote.se/eleonord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0