Shoppat

Åh, har en äckligt jobbig huvudvärk som varit med typ hela dagen :(
Tog en värktablett för en sutnd sen så hoppas det hjälper snart.
Känns att det är något på gång, åska kanske?
Jag hade huvudvärk igårkväll också & det blev ju världens oväder med spöregn & åska.
Det är ju rätt mysigt faktiskt tycker jag :)
Jag ha riaf internetshoppat lite (ovanligt att jag shoppar, hehe)
Det blev en ny plattång, nåt för fötterna & ny hårspray som blev lite billigare pga plattången :)
Det känns att jag behöver en ny, även om jag älskar den jag har nu så har jag väl haft den typ 6 år och känns som det är dags att byta nu!
Det känns som håret börjar lukta lite bränt när jag använder den faktiskt..
Det blev iaf en GA.MA, jag har läst att den ska vara bra så hoppas det då :)
När jag får hem den måste jag testa med mitt nya värmeskydd från Redken hehe ...
Jag älskar deras produkter, finns fan inge bättre känns det som!
Det är ju dyrt men så j*vla värt det om man är rädd om sitt hår :)
På lördag fyller jag år, alltså jag blir 24?!
Vafan, jag vill inte bli gammal.
Aja, man blir ju inte äldre än vad man gör sig, hehe.
Då kommer iaf anni & neo hit, ska bli kul :)
Provade käka kantareller & lever idag.
Alltså lever kommer jag aldrig någonsin äta igen men kantareller var helt ok faktiskt!
Men levern, alltså lukten & smaken är ju usch bara...
Men nu vet jag ju det iaf :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0