Ljusare

Hej!
Idag är mensvärken värre, jag vill typ lägga mig ner & dö så ont gör det :(
Men nu är det bara några dagar kvar till operation, det känns så skönt att äntligen få det utrett.
Antagligen är det endometrios men man vet aldrig..
Jag ringde operation idag & fråga lite om läkemedel, hon jag prata med sa att de kommer ta väl hand om mig.
Så det hoppas jag :)
De senaste dagarna, bara några dagar så har jag fått som ett mer lugn i mig själv.
Jag börjar faktiskt må bättre.
Jag börjar känna hopp igen, livet känns ljusare än bara för någon månad sedan.
Det har inte varit lätt & det är inte lätt kan jag ju säga men jag blir starkare av det hela.
Jag är faktiskt glad att det hände, att det tog slut just då.
Det funkade bara inte, situationen var ohållbar.
Jag mådde skit rent ut sagt, såg ingen utväg.
Allt såg så mörkt ut.
Men jag vet att jag kan inte ha ett förhållande just nu, det är för många andra saker i vägen.
Jag känner mig inte arg på dig längre, inte som förut.
Jag har insett att jag har gjort mycket fel själv & det är ju pga deppression, ångest, sjukdomar, sjukskriven osv.
Det blir för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0