Fredag

Jippie, fredag!! :D
Nja, inte direkt.
Jag är ju sjukskriven sen i maj så det är som fredag varje dag för mig.
Hur tråkigt som helst.
Men det är väl bara bita ihop & hoppas på att ryggen blir bra någon gång.
Men just nu känns det hopplöst.
Jag tog iaf en dusch, tvättade håret & raka benen, peela kroppen & sen smörjde in mig med den ljuvliga bodybuttern från the body shop med blåbär!
Testade även min nya hårfön & den funkar riktigt bra :)
Så spännande mitt liv är, älskar det!
Sen känns det så j*vla tomt efter detta & jag får panik ibland.
Men det var ju det enda jag kunde göra.
Jag måste tänka på mig själv nu & börja må bra igen.
Även om det tar sin lilla tid & det känns som ett helvete så vet jag att det kommer bli bra igen.
Tiden läker ju alla sår som sagt & det blir väl lättare när vi inte har kontakt alls.
Jag ska försöka gå vidare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0