Frågor & svar

Just nu färgar jag ögonbryna, väntar på att kaffet ska svalna.
Var uppe i tid idag faktiskt!
Läkaren ringde kvart i 9 eller nåt o berättade om datatomografin.
Tydligen så har jag haft ett diskbråck som har läkt & sen har jag en spricka (minns ej var någonstans).
Jag ska träffa läkaren på torsdag & se om han förnyar min sjukskrivning eller om jag börjar jobba igen..
Han skulle skicka remiss till nån annan slags röntgen, kommer inte ihåg vad den hette men aja kan få vänta nån månad iaf..
Det var ju tur att bråcket läkt iaf men kändes inte så jättekul att få veta svaret.
Snart är det ju dags för operation också, se om jag har endometrios.
Aja, det blir väl bra nån dag!
Annars är det kaos inuti mig, så många frågor jag funderar på, vad kommer hända i framtiden?
Jag har svårt att sova på nättetrna, tappar massa hår, massa problem med magen.
Men det blir ju så när man går runt med en inre stress & man bara vill skrika ut allting & få det att försvinna.
Nä dags att ta bort färgen nu & dricka lite kaffe istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0