Work

Hej!
Nu är värken bättre, de starkare värktabletterna jag fick av farmor funkar alltså även fast jag får ont ibland ändå.
Men det är skönt iaf :)
Imorgon ska jag ringa gynekolog & boka tid, så får dom undersöka om det kan vara myom.
Aja, idag klev jag upp typ tio i 10 & satte på mig kläder gjorde kaffe & tog en cigg sen börja vi jobba.
Jag jobbar hela dagen till kvällen idag som igår, varje helg så just nu har jag en rast tills 1.
Annars har jag hjälpt farmor med internetbanken, haha så söt vet inte hur man gör riktigt :)
Det snöade lite imorsse & igårkväll, men nu skiner solen iaf & det har slutat snöa :)
Nä nu ska jag kolla mailen & sen gå ner så farmor kan åka iväg.
Jag saknar min babe massor & bara längtar tills jag får kyssa honom & sova i hans famn!! ♥
Vi kommer inte träffas förrän i slutet av månaden pga pengar, då ska vi bo på hotell hihi myspys ;)
Sen får vi se vad vi hittar på men det blir väl mest mysa & umgås ♥
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0