Smärta

Fortfarande smärta från helvetet, usch vad ledsen & irriterad jag blir över det :(
Ska ringa ett sjukhus imorgon där dom tydligen skulle vara väldigt bra så får vi se om jag kan få tid så fort som möjligt, kanske göra titthålsoperation.
Mår illa och bara blä det är så jävla obehagligt med den här smärtan också, jag är orolig över vad fan det är.
Det är antagligen inget farligt men ändå! det gör så jävla ont så jag vill bara lägga mig ner o dö.
Det förstör ju så jävla mycket också eftersom jag har ont och ingen ork till att göra något, så fort jag rör på mig blir det värre.
Jag hade tänkt träffa en vän den här veckan men nu går ju inte det pga detta, blir fan deprimerad och ledsen över att bara ligga hemma :(
Jag behöver komma ut annars fungerar jag inte.
Jag har bara lust att ha sönder något just nu.
Aja, nog om det.
Nu ska jag ner och dricka the med farmor och sen sova, väntar på ett samtal men personen har inte ringt och det gör mig också irriterad.
Imorgon ska jag jobba morgon och eftermiddag iaf, får se hur det går men jag behöver ju pengar så..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0