Sjukt trött

Hej
Jag är helt sjukt trött, känner mig helt utmattad :(
Det är antagligen pga IBS:en & därmed blir jag otroligt trött, är det typ jämt men i perioder är det värre.
Jag kan sova hela dagar om jag hade velat & kunnat, men blir inte piggare för det ju.
Aja, jag vakna runt 11 idag & tänkte skit varför vaknar jag så j*vla sent ska ju iväg snart!!!
Aja, jag behövde väl det antagligen.
Jag gick ner & gjorde kaffe, smsade Lenore att det får bli lite senare.
Sen käka frukost o fixade iordning mig sen tog jag bussen, pendeln in till stan för att möta upp min vän.
Vi hade inte träffats på 5 år så det var skitkul att se henne igen :D
Vi hade massor att prata om o så tog vi en fika & sen kolla runt lite på stan.
Vi har ju känt varandra några år, kommer inte riktigt ihåg när vi träffades första gången men längesen iaf.
En av de bästa vännerna jag har, finns alltid där ♥
Nu sitter jag här, ska väl tvätta bort sminket strax o sen dricka the o sen soooova.
Jag hade tänkt träna idag men har så ont i benen, är för trött så jag tänkte ta det imorgon istället!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0