Lovely sundays ...

Goddag
Söndag idag åh gud vad härligt, njaa gillar inte riktigt söndagar ...
Visst jag ska inte jobba imorgon men det är nåt konstigt med söndagar, man känner sig seg.
Aja, idag jobbar jag med farmor, sista helgen nu eller ja det blir väl nån gång ibland jag kommer jobba här.
Men det känns skönt att ha börjat på nåt nytt, börjar på tisdag utan introduktion :)
Money money money ;)
Annars då?
Jag har kommit igång med träningen igen, superhärligt!
Tog 2 promenader igår i det härliga vädret (ville inte springa pga har så ont i benen) sen 60 squats, 50 situps med benen uppe i vädret (vet ej vad det heter riktigt), armhävningar & rumplyft :D
Tänkte ut & jogga lite försiktigt idag iaf, kanske en promenad också.
Imorgon ska jag ringa gymmet & fixa så jag kan träna där, köra mer styrketräning.
Jag får se vad dom säger men det lär ju vara samma gym, hmm?
På torsdagkväll kanske jag åker till älsklingen, wiiie :D
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta en cigg & sen jobba!
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0