15 dagar fri!!

15 dagar rökfri nu :)
Guldstjärna till mig, så j*vla bra jobbat!! :)
 
Idag har jag haft skola & sen varit på möte.
Matten går lite bättre nu, tänkte plugga lite kväll också.
Juste igår anmälde jag mig till högskoleprovet, börjar redan känna mig nervös över det haha..
Testade öva på ett gammalt högskoleprov och ja usch säger jag bara!
Det verkar ju skitsvårt :O
Jaja det är ett tag kvar så har ju tid att förbereda mig lite :P
Jag ska söka sjuksköterskeutbildning också, vill plugga nere i Stockholm men ska söka i hela Sverige så får jag se..
Men fan jag blir stressad av att tänka på det, så mycket som ska fixas känns det som..
Men jag vill det här & allting ordnar sig, det kommer bli skitbra.
 
Samma sak med allt annat & jag kan säga att jag är gladare & piggare nu än för nåt år sen.
Fast ja nu är det ju höst och då blir jag automatiskt mer nedstämd för det blir mörkt o så.
Men om jag bortser från det så ja jag mår mycket bättre & bättre kommer det bli även fast det inte alltid känns så.
Jag kämpar på och jag tänker inte alltid på hur bra jobb jag gör egentligen.
Så det måste jag ändra på, tänka lite mer positivt, ta hand om mig själv :)
 
Man är bara människa, alla har vi dessa dåliga dagar då allt bara känns piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0