Träningspass

Kom hem från ett träningspass för en stund sen, jogg & gång + lite mage blev det idag :)
Idag har jag träffat min psykolog, efter blev det lite shopping på stan sen gick jag hem för hade så ont i magen.
Jag köpte med mig pepparmyntsolja från hälsokost & har testat + prov som jag fick med som bland annat innehåller phsylliumfrön eller hur det nu stavas :P
Min mage blev lite bättre efter så det verkar funka iaf :)
Ska nog inhandla det också, lika bra hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen & sen käka nåt & så sova.
Får inte vända på dygnet trots att det är lov, jag behöver mina rutiner för att må bra :)
Imorgon blire mys med hjärtat mitt, vi kanske ska se Taken 2 på bio :)
1an var ju skit bra så hoppas 2an också är bra, den verkar spännande på trailern iaf!
Nattinatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0