...........................

Go'kväll
Skola idag, hade Matte B & Psykologi.
Matten går bättre nu & känns som att det inte är så jättelängt kvar till att jag är klar, gött!!!!
Annars då?
Har ont i magen fortfarande sen igår, kramper och skit så det är väldigt jobbigt :(
Känns som att min tarm har blivit känsligare på senare tiden.
& ibland fuskar jag ju med LCHF vilket jag aldrig mer tänker göra eller ja inte på länge iaf.
Det är inte värt den smärtan, fyf*n.
Jag får helt enkelt baka LCHF godis ifall jag vill äta godis, tänkte prova göra LCHF-snickers snart :)
Idag fick jag hem Holistic Utra Balans, örtblandning för tarmen som ska vara bra för oss med IBS så jag ska prova det också.
Jaja, dags att göra irodning sig för sängen, upp tidigt imorgon så godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0