Saffransgifflar

Hej
Idag är det fredag vilket betyder kort skoldag, självklart missade jag första bussen jaja.
Skulle egentligen på ett möte men blev inställt, bokade ny tid.
Nu sitter jag bara här & slappar, har njutit chokladbollar & saffransgifflar, mums!
Finns det nå godare än saffransgifflar? nä tror fan inte det!! :)
På sistone har det blivit väldigt mycket skräpmat & godisätande, fy.
Det blev ju värre när jag slutade röka .. usch.
Menmen jag får ta tag i det sen, ska detoxa kroppen också kanske kör igång på måndag?
Det behövs verkligen!!
Denna vecka har det inte blivit någon träning & ihelgen ska jag jobba & har inte tid så på måndag kör jag igång igen :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0