................................

Hej
Nyss käkat kycklingburgare & strips, mums!
Skulle egentligen jobbat idag också men ringde och sjukanmälde mig, min kropp säger ifrån så jag måste lyssna på den.
Jag vill gärna jobba, jag trivs så på den arbetsplatsen.
Men jag kan inte ta på mig för mycket, min kropp orkar inte det just nu :(
Måste satsa på att bli klar med Matten i skolan, ska göra 2 test denna vecka som kommer & sen är jag klar :)
Många gånger önskar jag att jag kunde byta ut min kropp mot någon annans, just idag känner jag så.
En förlamande trötthet, magproblem, depression som gör att jag oftast känner mig nedstämd och jag vet inte jag tror det alltid kommer vara så ...
Jag vill vara en person full med energi som alltid är glad & orkar göra saker jämt, det hade varit så himla skönt.
Men nej jag måste lära mig att acceptera mig själv som jag är & vara glad för det jag orkar & gör.
Fan vad jag orkar & kämpar egentligen, jag tänker ibland inte på det men när jag väl göer det så tänker jag bara shit vad stolt jag är över mig själv! :)
Nu ska jag dricka kaffe & så blire väl lite matteplugg.
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0