Sjukt trött!

Ska snart iväg men först tänkte jag skriva lite.
Igår var jag på möte, läste i körkortsboken och sen myskväll med älskling.
Vi såg filmen 100 girls, ganska rolig.
Vi tänkte se en till film men jag somnade tydligen, vakna runt 12 idag.
Gick upp & käka lite sen somnade jag igen & vakna för en stund sen.
Jag är helt sjukt trött, varit det några dagar.
Bara jag lägger mig och blundar en stund så somnar jag & känns som jag kan sova hur länge som helst.
Om det fortsätter tänker jag gå & kolla upp det för det är jättejobbigt.
Visst är det väl skönt att sova men inte såhär ..
Det känns som en förlamande trötthet eller hur jag ska beskriva, en av de jobbigare symtomen med IBS.
Jag är ju alltid trött hur mycket jag än sover & är van.
Men nu har det blivit lite värre.
Senare tänkte jag träna lite & plugga lite körkort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0