Sömnproblem

Godnatt/godmorgon?
Jag har nu legat & vridit och vänt på mig tills sängen blev så j*kla obekväm så jag inte orkade ligga kvar längre.
Kokade lite thé som jag sitter & surplar på just nu.
Min hals klias & jag vill bara bli frisk just nu.
Jag kan inte somna & det är väl för jag sover sålänge nu när jag är sjuk..
Sen ligger jag & tänker på massa saker så det gör inte saken lättare.
Sömnproblem kan man ju bara älska, eller hur?! ;)
Jag fick iaf hem ett par nya skor från NELLY & en ny bikini från Bonprix, jag är nöjd.
Jag färgade även mitt hår lite ljusare, trivs bäst i ljusblont när jag är blond! :)
Kikat lite på Big Brother & ja det är inte samma sak att kolla på när inte Hannah Widerstedt är med..
Imorgon eller ja, idag tänkte jag kanske sola en stund.
Jag mår bra av det även fast det är farligt, jag vet.
Får se vad jag orkar med.
Nu är iaf våren på ingång, ljusare ute så då mår jag lite bättre!
Meeen såg för en stund sen att det snöar ute, buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0