Sjukling

Jag har inte haft lust att skriva på ett tag.
Jag har varit i Stockholm & hälsat på syrran & farmor vilket var jättemysigt & roligt :)
Jag känner att jag vill flytta ner dit för att plugga i några år, det kommer jag göra men inte just nu.
Ihelgen festa jag med Samantha + några till.
& ja det spårade ur, haha aja shit happends!
Nu är jag sjuk, kan knappt vrida huvudet för det gör så ont.
Jag började iaf på LCHF idag, hopppas på det bästa :)
Ska ta tag i träningen när jag blir frisk också!
En grej till jag ska göra är att skriva in mig på körskolan, börja med körkortet :)
Aja nu ska jag fortsätta sörpla kaffe, krya på mig & så måste jag iväg en sväng också.
Orkar egentligen inte, men måste ju..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

- Ja lite mysko luktar den. Tycker ändå den luktar gott,men ibland blir det lite "för mycket" så jag använder den bara på kvällen när jag ska sova så att jag inte luktar kokos hela dagarna ;)

2012-03-29 @ 20:35:39
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0