Lov!

Nu har vi sportlov, imorgon är det ingen skola pga hemstudier :)
Känns skönt!
Känner mig lite less på att plugga just nu..
Men nej jag ska fixa klart det här & så snart börja med körkort!
Imorsse ville jag absolut inte gå upp, var så sjukt trött .. men pallrade mig upp vid halv 8 iaf & sen kom Samantha & hämta mig :)
Hela den här dagen har varit åt helvete, men imorgon är en ny dag.
Till & med att färga håret var ett misstag idag, är typ samma färg som jag hade innan men lite mer slitet.
Jag som ville ha ljusblondt :(
Jaja kanske ser mitt hår annorlunda ut imorgon?
Jag har bokat biljett till Sthlm nu iaf, åker tidigt på måndag morgon så blir att börja packa imorgon annars kommer jag stressa ihjäl mig.. Men ja iof så kommer jag väl göra det ändå.
Haha usch, resfeber på ingång...
Nu ska jag ta en cigg & sen sooova som en stock.
Nightynight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0