Söndagar

Varför känner man sig jämt seg på söndagar oavsett vad?
Det är något speciellt med dom här söndagarna..
Konstigt väder är det ute också, ena stunden ösregnar det & nu helt plöstligt är det sol?
Vad fan liksom.
Denna helg har varit lugn som vanligt nuförtiden hehe.
Skönt!
I fredags pluggade jag & tränade, sen tror jag inte jag gjorde så mycket mer?
Igår pluggade jag lite mer, skulle träffat danne men blev inte så.
Sen hade jag & mitt hjärta filmkväll ♥
Vi såg 3 filmer, somna väl runt 4 inatt.
Jag gillar inte att gå & lägga mig så sent egentligen för man brukar må skit, känna sig bakfull dagen efter.
Ingen skön känsla alltså!
Men ibland så & det var jättemysigt när det spöregnade ute också :)
Idag vakna jag upp & fick en trevlig överraskning .. frukost på sängen :D
Sen var vi & fikade med paulina & alex och nu ska jag snart gå & sola.
Sen kika på BB finalen :)
Spännande att se vem vinner men jag tycker Hanna J förtjänar det mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0