Bloggeliblogg

Hej bloggen
I torsdags åkte jag ner för att fira yngsta syrrans student :)
Det var roligt!
Men jag blev lite avis & önskar jag också tog studenten för några år sen ..
Älskling kom & hämta mig på lördan och så sov vi på hotell, mysigt :)
Kom hem i söndags vid 3 på morgonen, skulle iväg på introduktion på mitt sommarjobb.
Seg var jag .. men det gick bra & somna tidigt igår så idag är jag lite piggare hehe ;)
Kom hem från jobbet för en stund sen & ska käka nåt men vet inte riktigt vad?
Blev lite chockad eller nåt på vägen hem för jag mötte Annica & Marcello från årets BB :P
Lite senare får jag se om jag orkar träna eller hur jag gör.
tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0