tjingtjing

igår jobbade jag sen stack jag & danne ner på nöjesfältet, åkte lite karusell :)
fan va kul det var, haha!
älskar att åka karusell även fast det är läskigare nu när man är äldre, det märkte jag.
det är väl på grund av att man är mer medveten om vad som kan hända nu så man tänker
"tänk om den går sönder, tänk om jag ramlar ur nu!!"
haha.
sen bokade jag & syrran resan till tallin, fettnice :D
idag har jag också jobbat, skönt ändå att inte börja tidigt på morgonen ibland..
köpte nya skor innan också, reebook :)
men var inte kul att cykla hem i ösregnet, plus att dom stängt av den vanliga vägen så man får lov att cykla uppe på bilvägen pga storsjöyran ..
jaja lite träning är alltid bra ;)
aja ska käka nåt nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0