Tisdag

Jaa, idag har jag jobbat & det gick bra men fan va hungrig jag var när jag slutade.
Usch, var inte kul att cykla hem kan jag ju säga!!
Älskling bjöd på middag från MAX idag, LCHF-burgare, minimorötter & ramlösa till :)
Jag har börjat köra igång med LCHF nu igen, nu ska det fan inte fuskas!!
Om jag blir sugen på nåt extra gott får jag ställa mig o baka eller helt enkelt doppa jordgubbar i mörk choklad eller liknande.
Många kör ju LCHF för att gå ner i vikt t ex men sen har vi såna som mig med magproblem ..
Det enda som funkar för att min mage ska må lite bättre iaf.
Jaja, har stekt några pannkisar med kanelsmak till lunch imorgon, mums!
Ska ta en dusch & sen göra mig iordning för att sova, upp 5 imorrn bitti.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0