Natti

Ahapp sitter här & väntar på tvätt som inte torkat klart ..
Usch gillar inte att va nere i tvättstugan själv så sent men det blir alltid så ibland att jag inte riktigt tänker på hur lång tid det kan ta för mig att tvätta :P
Jag börjar tvätta, sen dröjer det ett bra tag innan jag orkar gå ner igen osv .. därför tar det så lång tid!
Önskar vi hade en egen tvättmaskin, fan vad skönt att slippa gå i massa trappor.
Aja idag har jag jobbat, imorrn är jag ledig & sen jobbar jag helgen.
Känns som jag börjar bli lite sjuk :(
Usch börjar få ont i halsen & hostan smyger sig fram ...
Kollade en jättefin novellfilm ikväll om kärlek & så jordgubbar doppade i grädde & loka till det, mumsigt varé!! :)
Nä men en kopp thé nu & vänta lite till kanske ..
Fan kom på att snart fyller jag år & sen börjar skolan, hur kan tiden gå så fort egentligen??
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0