J*vla mage!

Man ska inte klaga så mycket här i livet men det skiter jag i, blir så trött på det här bara.
Ingen sömn inatt, magen har jävlats som fan idag :(
Jag har haft ont, trött, ingen energi & helt borta i huvvet typ.
Jag klev upp typ halv 8, älskling kom hem typ 4 inatt & ställde klockan han med.
Såå gullig han är, hihi:love:
Jag brukar nämligen stänga av alarmet i sömen, haha ;)
Käka frukost & istället för kaffe drack jag ett glas Proviva jordgubbsjuice & te.
Men eftersom jag knappt sovit något så hjälper ingenting idag, min mage behöver sömnen.
Skitviktigt, en av de viktigaste sakerna.
Kilade iväg på ett möte, sen hem igen för att göra mig iordning för skolan.
En kort dag som kändes mycket längre med allt det här.
Men nu är jag iaf hemma & kan bara ta det lugnt :)
Gud vad kallt det är idag, rått och usch.
En promenix till apoteket sen men efter det vill jag bara vara inne i värmen!
Skiter i träningen idag, det får bli imorgon.
Jag skrapade trisslotter när jag kom hem, ingen storvinst men 10 spänn på några iaf :) + fått en go parfym!
Ikväll blire läggdags tidigt, därmed basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0