Lördaglördag, underbara lördag ..

Hade lite konstiga tankar igår, inte bra.
Plus har drömt mardrömmar de senaste 3 dagarna.
Jag har inte tänkt så på några veckor men känns bättre nu..
Min älskling får mig att må bättre & känna mig lycklig :D
Världens bästa är han!!!♥♥♥

Sitter & dricker kaffe nu, ska snart ner på stan.
Ska köpa torrschampoo & kanske nåt mer, får se?
Jag tycker det från Proffs är bra, luktar bubbelgum & jag får volymen på mitt hår :)
Plus att det är billigt också, kostar 49 spänn om jag minns rätt?
Ska fixa till mina naglar också, duscha.
Ikväll blire fest med gamla klassen, ska bli roligt! :D
Även fast jag känner för hemmakväll med godis chips & film, jag börjar bli gammal ;)
Nää men det blir nog jättekul :)
Ha en bra dag & kväll alla, njut av ljuset!
Snart är det vår, jippey! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0